سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متفرقه

ورزش

ورزش 2010

کریم باقری بازیکن اخلاق 10 سال اخیر فوتبال ایران

 

کریم باقری

 

بهترین‌های اخلاق فوتبال ایران و نهمین دوره لیگ برتر انتخاب شدند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این مراسم که در سالن همایش های هتل المپیک برگزار شد، کریم باقری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مرد اخلاق 9 دوره لیگ حرفه‌یی فوتبال و 10 سال اخیر فوتبال ایران انتخاب شد. از هادی نوروزی و سپهر حیدری دیگر سرخ پوشان حاضر در این مراسم تقدیر شد.

همچنین در این مراسم امین متوسل‌زاده به عنوان بااخلاق‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

سیدمحمد حسینی و سیدمهدی رحمتی نیز به ترتیب به عنوان نفرات سوم و دوم بااخلاق‌ترین بازیکنان لیگ نهم حرفه‌یی انتخاب شدند.

در ادامه این مراسم، در بخش مربیان، منصور ابراهیم‌زاده به عنوان بااخلاق‌ترین مربی لیگ نهم برگزیده شد. همچنین مجید جلالی و داوود مهابادی به ترتیب به عنوان دومین و سومین مربیان برتر اخلاق در لیگ نهم انتخاب شدند. محمود یاوری نیز به عنوان مربی اخلاق 9 دوره گذشته لیگ برتر انتخاب شد.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

علی دایی: سه امتیاز حساس را گرفتیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:"به طور منطقی این بازی را اداره کردیم و نتیجه بازی منطقی خود را با یک پیروزی دلچسب گرفتیم."


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی 1 بر صفر شاگردانش در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: "نیمه اول، بازی در اختیار ما بود، اما در نیمه دوم، شرایط فرق کرد و آبادانی‌ها هم حضور موثری روی دروازه ما داشتند؛ اما بازیکنان من به خوبی صنعت نفت را در زمین خودش اداره کردند و سه امتیاز حساس را از آن خود کردند."

دایی در برابر سوالی در خصوص اعتراصض‌های سرمربی صنعت نفت به داوری بازی گفت: "به نظرم داور بیشتر به نفع صنعت نفت سوت زد. ما برای این برد نیازی به کمک داوری نداشتیم."

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره رای شورای استیناف فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد:" انتظار این رای را داشتم. در یک فرصت مناسب، پس از بازی با راه‌آهن و در یک برنامه زنده تلویزیونی جواب فدراسیون فوتبال را می‌دهم."

وی درباره عدم استفاده از شیث رضایی در این بازی نیز گفت:" ترجیح دادم دفاعی را که گل نخورده بود عوض نکنم. شیث رضایی در بازی با صبا یک سری ایرادات فنی داشت که موقتا او را از ترکیب دور کرد."